Petit couteau

Vous créez vous même vos modèles? On peut voir? ;)

Re: Petit couteau

Messagepar olmo » 12 Nov 2009 20:02

tu as raison moi non plus je n'aime pas la confusion et la foule, je ne sors qu'une fois par an pour aller à Gembloux :lol:
Ma paresse ne me laisse aucun temps libre.
olmo
Le P'tit qui rit

Messagepar Doud » 12 Nov 2009 20:07

Hello Stefano !
A very nice looking knife you made here, looks like it wants to jump in my hand, I love it, and actually am a bit jealous of your skills :oops: thup !
Just a little question from a total rookie : why did you choose 5mm-width for this one ? Feels like for such a blade (less than 90mm), it should be quite important? Wouldn't 4mm have been enough ?
Doud
Père Séverance

Messagepar trentinistefano » 12 Nov 2009 20:28

olmo a écrit:tu as raison moi non plus je n'aime pas la confusion et la foule, je ne sors qu'une fois par an pour aller à Gembloux :lol:

Bons pour toi! Mais je suis un "ours" depuis trop d'ans... Et puis je n'ai pas jamais beaucoup de couteaux à exposer :)
Construire pour grandir
http://www.trentinistefano.it

Image
trentinistefano

Messagepar trentinistefano » 12 Nov 2009 20:33

Doud a écrit:Hello Stefano !
A very nice looking knife you made here, looks like it wants to jump in my hand, I love it, and actually am a bit jealous of your skills :oops: thup !
Just a little question from a total rookie : why did you choose 5mm-width for this one ? Feels like for such a blade (less than 90mm), it should be quite important? Wouldn't 4mm have been enough ?

Thank you Doud, do not do it, I made (only) one of a kind knives since 1988... You give time to the time :wink:
Because a friend has given me, as a present, that! :D
Construire pour grandir
http://www.trentinistefano.it

Image
trentinistefano

Précédent

Retour vers Vos créations