J'attends la réponse du vendeur pour voir avec lui.
Sinon il y aura un spydie ATR à vendre bientôt.

Sorry for the delay. The picture shown depends on the seller and what picture they uploaded when they created the listing. If the seller is the one shown at the top on the marketplace page then it will be their picture regardless of the other sellers. As such, the picture shown is not the one I uploaded. Do send the item back for a refund, not a problem. If I can do anything else for you let me know. Thank you.
Regards,
Nick
Durandal a écrit:Quoi qu'c'est marketplace?![]()
Durandal a écrit:çà y est, j'ai une réponse du vendeur:Sorry for the delay. The picture shown depends on the seller and what picture they uploaded when they created the listing. If the seller is the one shown at the top on the marketplace page then it will be their picture regardless of the other sellers. As such, the picture shown is not the one I uploaded. Do send the item back for a refund, not a problem. If I can do anything else for you let me know. Thank you.
Regards,
Nick
Je ne comprends pas exactement tout: il semble parler d'un vendeur( seller) comme si ce nétait pas lui. Or, plus loin il dit bien que la photo n'est pas celle qu'il avait mise.
Bon en tout cas il ne pose pas de pb pour que je lui retourne le coutal. Ouf.
A votre avis, je dois remplir un formulaire spécifique pour lui retourner ou bien je peux me contenter de la référence de ma commande avec copie du mail?
Est-ce le vendeur ou Amazon qui me remboursera?
Merci de votre aide.
Durandal a écrit:Ah, OK. Merci!
Je viens de le poster en recommandé AR, pour 10.80€. Reste plus qu'à attendre. Par contre, si c'est le vendeur qui rembourse, sans passer par Amazon, je me demande bien comment il peut faire s'il ne peut pas re-créditer ma CB. Il ne va pas m'adresser un chèque en dollars tout de même?![]()
Je ne savais pas qu'Amazon pouvait fonctionner comme E-bay, C à d. comme intermédiaire...
Hello,
Yes, item was received yesterday. I need a few days for the refund as I haven't had any sales in past 2 weeks and there's no cash in my account. Amazon doesn't hold any and distributes every 2 weeks. I also want to let you know that my refund policy on my Amazon "return policy" page states that refunds on returns do not include shipping paid by the buyer at all. Thank you.
Regards,
Nick
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